Was kocht/esst ihr heute?

  • Der Frauke ihr sein Vater ihm seine Schlachterei - wenn die Alte so weiter macht, wird Papi sie am Ende auch noch verwursten.

  • :sauer:


    Geht doch alle ins FC-Forum, Ihr Hilfsrheinländer!!!!


    Erst schreibt einer was von Klöpsen, jetzt kommst Du mit Bütterchen an?


    Was kommt als nächstes? Flönz oder sowas??


    Hass! Hass!


    :sauer::sauer::sauer::sauer::sauer::sauer:




    ;)

  • Nee, ich erkläre es mal in Mustrums Muttersprache:



    Flönz iss en kölsche Woosch.


    Et iss jet ähnlishet wie de Blotwoosch unn weed och uss Bloot unn Würfelscher vumm Suuspäck jemaat. Äwwer Flönz weed jekoch unn Blotwoosch jeräuschat. Unn deswäjje sinn de Flönz wabbelisch unn dä Blotwoosch bleev och in dä Pann stief wie enn Kummelejoonskääz.


    Fröher em nüngzehnte Johrhungert woore Flönz de billishste Wooschstätzja, alsuh allet möschlishe nit nur Blotwoosch. Dat wor dat wat mer för da Hungk jekäuf hätt, ärm Lück och för sich selvs. Nohm Adam Wrede hätt mer in de Metzjereije mänchmol jehürt: För zwei Jrosche Flönz för der Hungk, ävver kein Fleischwoosch derbei, die iß minge Vatter nit.


    Mit dä Zick hätt ma Flönz för de billje Blotwoosch jesaat. Unn hück weejß kuhm ejner watt dä Ungerschied iss zwesche Flönz und Blotwoosch.


    Flönz ka_ma esse als Kölsche Kaviar oda jebroode met Himmel unn Ääd. Dazu drenk ma en Kölsch, nomaal.


    Quelle: Internet

    2 Mal editiert, zuletzt von Mazurek ()

  • Es gibt Wikipedia auf Kölsch? In was für einer Zeit wir doch leben.


    Ich hatte gerade Hähnchendöner mit Zaziki und Currysoße, Salat komplett inkl. Zwiebeln, zum Runterspülen ein Ayran. Nun stinke ich zwar wie ein Schwein, aber das Ding war verdammt lecker.

  • Finde ich auch super. Aber mit Lamm. Mein Sohn futtert gerne Hühnchenfleisch auf Pommes (Diese Döner-Pommes-Papp-Boxen) und ich darf dann den Rest. Auch geil.

  • Wir wurden heute im Büro wie jede Woche bekocht.


    - Selbstgemachter Gurkensalat mit Fladenbrot


    - Lammfleisch mit Kichererbsen auf Rosinen-Couscous


    - Honigmelone


    :sabbern: